-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Witek" <w...@p...onet.fi>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Pietno dla Multi
Date: Tue, 8 Apr 2003 13:49:19 +0200
Organization: news.onet.pl
Lines: 31
Sender: w...@p...onet.pl@217.153.49.154
Message-ID: <b6ud03$mum$1@news.onet.pl>
References: <b6u9gc$div$1@news.onet.pl> <2...@g...pl>
NNTP-Posting-Host: 217.153.49.154
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1049802563 23510 217.153.49.154 (8 Apr 2003 11:49:23 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 8 Apr 2003 11:49:23 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:235227
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Konlin" <k...@g...pl> napisał
> Wlasnie sprawdzilem, reklamacje zlozylem wczoraj, dzis transakcja nie
> jest wycofana tylko normalnie siedzi w historii. Saldo/dostpne srodki
> bez zmian przed i po reklamacji.
Dlatego napisałem ze po przyjeciu reklamacji. Właśnie w tym lepszy jest citek,
ze od razu po telefonie jest zwrot (choc w regulaminie jest 48h), a w multi
zazwyczaj w ciagu ok. 2 dni. Druga rzecz w czym lepszy jest citi, to calkowite
wycofanie transakcji=zwrot; w Multi jest blokada ;-// Reszta tak samo.
Z regulaminu:
Posiadacz rachunku powinien zgłosić MultiBankowi każdą niezgodność salda
rachunku, powstałą na skutek uznania lub obciążenia związanego z użytkowaniem
karty, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia otrzymania wyciągu, jednak przed
dniem wymaganej spłaty.
Niezgodność, o której mowa w ust. 1 może być zgłoszona za pośrednictwem
multilinii lub w dowolnej placówce MultiBanku.
Niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji, MultiBank blokuje na rachunku
kwotę reklamowanej transakcji wraz z ewentualną prowizją naliczoną na podstawie
reklamowanej transakcji i przystępuje do rozpatrzenia reklamacji. Kwota blokady
nie jest brana pod uwagę przez MultiBank przy naliczaniu odsetek oraz minimalnej
kwoty spłaty.
W przypadku reklamacji transakcji dokonanych przy użyciu karty, MultiBank może
zwrócić się z prośbą o wypełnienie pisemnego oświadczenia określającego
przyczynę reklamacji oraz doręczenie kopii dowodu dokonania transakcji.
Oświadczenie musi być podpisane przez Użytkownika karty, którego karta posłużyła
do dokonania reklamowanej transakcji.
Ps. w przypadku debetówek jest tak samo.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
- [2008 r] Jakie byly oplaty za wpis banku na hipoteke?
- Wypłata z obcego bankomatu - jaki maks?
- Pytanie o spread
- Złodzieje?
Najnowsze wątki
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie
- 2024-08-28 [2008 r] Jakie byly oplaty za wpis banku na hipoteke?
- 2024-08-23 Wypłata z obcego bankomatu - jaki maks?
- 2024-08-20 Pytanie o spread
- 2024-08-17 Złodzieje?