eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPietno dla MultiRe: Pietno dla Multi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Witek" <w...@p...onet.fi>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pietno dla Multi
    Date: Tue, 8 Apr 2003 13:49:19 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 31
    Sender: w...@p...onet.pl@217.153.49.154
    Message-ID: <b6ud03$mum$1@news.onet.pl>
    References: <b6u9gc$div$1@news.onet.pl> <2...@g...pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.49.154
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1049802563 23510 217.153.49.154 (8 Apr 2003 11:49:23 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 8 Apr 2003 11:49:23 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:235227
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Konlin" <k...@g...pl> napisał

    > Wlasnie sprawdzilem, reklamacje zlozylem wczoraj, dzis transakcja nie
    > jest wycofana tylko normalnie siedzi w historii. Saldo/dostpne srodki
    > bez zmian przed i po reklamacji.

    Dlatego napisałem ze po przyjeciu reklamacji. Właśnie w tym lepszy jest citek,
    ze od razu po telefonie jest zwrot (choc w regulaminie jest 48h), a w multi
    zazwyczaj w ciagu ok. 2 dni. Druga rzecz w czym lepszy jest citi, to calkowite
    wycofanie transakcji=zwrot; w Multi jest blokada ;-// Reszta tak samo.

    Z regulaminu:
    Posiadacz rachunku powinien zgłosić MultiBankowi każdą niezgodność salda
    rachunku, powstałą na skutek uznania lub obciążenia związanego z użytkowaniem
    karty, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia otrzymania wyciągu, jednak przed
    dniem wymaganej spłaty.
    Niezgodność, o której mowa w ust. 1 może być zgłoszona za pośrednictwem
    multilinii lub w dowolnej placówce MultiBanku.
    Niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji, MultiBank blokuje na rachunku
    kwotę reklamowanej transakcji wraz z ewentualną prowizją naliczoną na podstawie
    reklamowanej transakcji i przystępuje do rozpatrzenia reklamacji. Kwota blokady
    nie jest brana pod uwagę przez MultiBank przy naliczaniu odsetek oraz minimalnej
    kwoty spłaty.
    W przypadku reklamacji transakcji dokonanych przy użyciu karty, MultiBank może
    zwrócić się z prośbą o wypełnienie pisemnego oświadczenia określającego
    przyczynę reklamacji oraz doręczenie kopii dowodu dokonania transakcji.
    Oświadczenie musi być podpisane przez Użytkownika karty, którego karta posłużyła
    do dokonania reklamowanej transakcji.

    Ps. w przypadku debetówek jest tak samo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1