-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Witek" <w...@p...onet.fi>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Pietno dla Multi
Date: Tue, 8 Apr 2003 13:49:19 +0200
Organization: news.onet.pl
Lines: 31
Sender: w...@p...onet.pl@217.153.49.154
Message-ID: <b6ud03$mum$1@news.onet.pl>
References: <b6u9gc$div$1@news.onet.pl> <2...@g...pl>
NNTP-Posting-Host: 217.153.49.154
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1049802563 23510 217.153.49.154 (8 Apr 2003 11:49:23 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 8 Apr 2003 11:49:23 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:235227
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Konlin" <k...@g...pl> napisał
> Wlasnie sprawdzilem, reklamacje zlozylem wczoraj, dzis transakcja nie
> jest wycofana tylko normalnie siedzi w historii. Saldo/dostpne srodki
> bez zmian przed i po reklamacji.
Dlatego napisałem ze po przyjeciu reklamacji. Właśnie w tym lepszy jest citek,
ze od razu po telefonie jest zwrot (choc w regulaminie jest 48h), a w multi
zazwyczaj w ciagu ok. 2 dni. Druga rzecz w czym lepszy jest citi, to calkowite
wycofanie transakcji=zwrot; w Multi jest blokada ;-// Reszta tak samo.
Z regulaminu:
Posiadacz rachunku powinien zgłosić MultiBankowi każdą niezgodność salda
rachunku, powstałą na skutek uznania lub obciążenia związanego z użytkowaniem
karty, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia otrzymania wyciągu, jednak przed
dniem wymaganej spłaty.
Niezgodność, o której mowa w ust. 1 może być zgłoszona za pośrednictwem
multilinii lub w dowolnej placówce MultiBanku.
Niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji, MultiBank blokuje na rachunku
kwotę reklamowanej transakcji wraz z ewentualną prowizją naliczoną na podstawie
reklamowanej transakcji i przystępuje do rozpatrzenia reklamacji. Kwota blokady
nie jest brana pod uwagę przez MultiBank przy naliczaniu odsetek oraz minimalnej
kwoty spłaty.
W przypadku reklamacji transakcji dokonanych przy użyciu karty, MultiBank może
zwrócić się z prośbą o wypełnienie pisemnego oświadczenia określającego
przyczynę reklamacji oraz doręczenie kopii dowodu dokonania transakcji.
Oświadczenie musi być podpisane przez Użytkownika karty, którego karta posłużyła
do dokonania reklamowanej transakcji.
Ps. w przypadku debetówek jest tak samo.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...