    From: "WOJSAL" <w...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pioneer Obligacji 2 FIM
    Date: Fri, 28 Jun 2002 17:04:21 +0200

    Użytkownik "-= CZART =-" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:afhneq$adt$1@news.tpi.pl...
    > witam
    > w banku peko s.a. namawiaja mnie do zakupu czegoś takiego jak napisałem w
    > temacie i byli przy tym bardzo mili ;), ale
    > ja sie na tym nie bardzo znam i chciałem tu na grupie spytać jakiegoś
    > fachowca co o tym myśli? czy to jest dobre i jakie ryzyko ponoszę ?
    > ewentualnie gdzie mozna dobrze ulokować forse.? ;)
    >

    > bardziej ufam lokatom terminowym mimo tego Belki

    W dluzszym terminie oplaca sie miec obligacje.
    Pinieer II jest pewny, choc przed decyzja zakupu porownaj wyniki
    iniyych funduszy obligacyjnych.

    Zastanow sie czy nie lepiej samemu kupic obligacje na gieldzie.

    Od lokaty Pioneer II (oraz obligacje) roznia sie tym, ze:
    1) placisz prowizje w Pioneer i na gieldzie,
    od lokaty nie placisz prowizji
    2) w Pioneer jak i na gieldzie pieniadze nie sa zamrozone,
    a w lokacie sa

    Oprocentowanie obligacji jak i w Pioneerze sa zdaje sie
    korzystniejsze o pare punktow procentowych
    (sprawdz to, nie mam przy sobie danych).

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    Gadu-Gadu: 311984
    ICQ: 20466914