eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPismo z bankuRe: Pismo z banku
  • Data: 2007-01-30 16:37:13
    Temat: Re: Pismo z banku
    Od: " Joanna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    S.T. <n...@p...onet.pl> napisał(a):
    telefon i przestaje naliczać abonament.
    >
    > Przy umowie terminowej bardzo wątpię,
    > a bank nawet jeśli zablokowałby rachunek,
    > to klientka i tak by tego nie zauważyła bo 'schowała telefon w szafie' ;-)
    ....................................................
    .......................

    Tiaaa...akurat. Ciekawe tłumaczenie. Nie odpowiadanie przez bank na listy
    polecone też jest pewnie tłumaczeniem...
    Umowa z bankiem nie była terminowa i ciekawe, że po 2-ch latach akurat bank
    sobie przypomniał mój adres...a wcześniej "zapomniał" Moim zdaniem jest to
    celowe działanie na szkodę klienta - gdybym wiedziała o opłatach
    na "martwym" koncie, szybko bym je zamknęła. Wszystkie inne banki wcześniej
    wysyłały informację o stanie konta , zwłaszcza jeśli były jakieś wątpliwości.
    > ....................................................
    .......................

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1