  • Data: 2004-11-17 09:59:06
    Temat: Re: Pko Inteligo - jestem pod wrazeniem
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > nie :(

    moj oddzial pkobp nie prowadzi walutowych rachunkow
    - moge sobie otworzyc walutowy w innym oddziale,
    ale wtedy nie zobacze go w pko-inteligo
    a przelewy pomiedzy tymi rachunkami sa w tym systemie dozwolone
    W przepisach jest ze po kursach banku, ale zapomnieli podac czy po dewizach czy
    po pieniadzach beda przeliczac - zainteresowanym wyjasnie ze po dewizach (juz
    zdazyli odpowiedziec na pytanie zadane z serwisu)
    *** blad ***