  • Data: 2019-11-15 16:02:34
    Temat: Re: Pko bp i konto zmarłego
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Nov 2019 06:39:33 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > A co ja mam Tobie uzasadniać jak na to jednoznacznych paragrafów nie ma
    > Znam osobiście 3 przypadki(3 różne banki) że chcieli aby wszyscy byli jednocześnie.
    A i w necie tez takie sytuacje są opisane.
    > A jeśli sa banki że nie trzeba razem to chwała im za to.

    W 2009 umarł mój ojciec i w BPH musieliśmy przyjść do placówki razem z
    matką, a w PKO SA byliśmy w kilkudniowym odstępie. Chyba nie warto o to
    robić wojny stuletniej, tylko dostosować się do lokalnych wymagań, nawet
    jeśli nie są całkiem zgodne z przepisami, o ile takowe w ogóle istnieją.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl