    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płacę z Allegro i kk - problemy?
    Date: Sun, 3 Apr 2011 06:35:16 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 25 Mar 2011 21:10:18 +0100, MarekZ napisał(a):

    > IMO reklamacje w bankach nic nie dadzą, ale to ciekawe bo ja tak nie
    > próbowałem. Autoryzacje dostają - moim zdaniem banki były ewidentnie w
    > porządku. To PayU anuluje te transakcje. Reklamacje kierowane do PayU
    > kończą się zawsze tak samo. Najpierw obietnice, że szybko to wyjaśnimy,
    > że im przykro, pytania w rodzaju "czy zastrzegał pan jakieś karty
    > ostatnio", wymiana kilku maili, że niestety "jeszcze nie ma odpowiedzi
    > od agenta rozliczeniowego", po czym kontakt się urywa - przestają
    > odpisywać na maile z numerem danego ticketu. Żałosne. Pytam czy może
> [...]

    Dostałem z Polbanku taką odpowiedź:
    http://img684.imageshack.us/i/alluu.jpg/

    Natomiast Allegro oczywiście twierdzi coś zupełnie innego:

    "Jednocześnie przepraszam za długi czas oczekiwania na odpowiedź.
    Uprzejmie informuję, że w przypadku wpłat dokonywanych z użyciem karty
    kredytowej, zadeklarowana do przelewu kwota nie zostaje pobrana z
    rachunku wpłacającego, a jedynie na nim zablokowana. Jeśli płatność
    przybiera status "Anulowana", informujemy bank, że transakcja nie doszła
    do skutku i blokada środków może zostać zdjęta, jednak informację o
    terminie zwolnienia środków może podać tylko bank, który wydał daną kartę.
    Proponuję zatem, aby skontaktował się Pan z obsługą swojego banku i
    zorientował, jakie są procedury uwalniania zablokowanych na karcie
    środków w przypadku nieudanych transakcji."

    Pomijam już tutaj fakt, że nie pytałem się Allegro "co?" się stało tylko
    "dlaczego?" moja płatność ma status "anulowano" ale jak już tutaj kilka
    razy wspominałem, to jest ich główna linia - odpowiadać nie na temat,
    zazwyczaj z grubsza lekko bezsensownie aby znudzić i zniechęcić klienta.
    Może warto się zastanowić aby zgłosić to gdzieś wyżej ale znając życie
    chyba nic to za bardzo nie da a jedynie realna konkurencja może coś
    zmienić, niestety.

    Xenocide