eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMa terminal, a odmawia przyjęcia karty - co robić?Re: Płacenie kartą MasterCard w Zillertal (was: Ma terminal, a odmawia przyjecia karty - co robic?)
  • Data: 2007-03-17 07:53:14
    Temat: Re: Płacenie kartą MasterCard w Zillertal (was: Ma terminal, a odmawia przyjecia karty - co robic?)
    Od: "Slavekk " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał(a):

    > Pozwalam sobie powrócić do wątku z przed roku, sprawa dotyczyła
    > możliwości płacenia za skipassy w Zillertal - http://tiny.pl/c4gn.

    > Konkluzja dyskusji była taka, że kartą MC nie da się zapłacić.
    > Ponieważ właśnie stamtąd wróciłem, więc niniejszym "z pewnością w sensie
    > procesowym" ;) oświadczam, że w kasie kolejki na Hintertuxer Gletscher
    > bezproblemowo za skipassy zapłaciłem prowadzoną w euro kartą Master Card
    > wydaną przez BZ-WBK.

    No tak ale to nie jest odpwiedz na tamten post tylko jego uzupelnienie.
    Nie wykonales tych czynnosci WTEDY tylko po roku (?)
    Najprawdopodobniej Austriacy uzywali wtedy takiego systemu ktory byl (dla
    nich) tanszy ale nie byl miedzynarodowy/uniwersalny - chodzily tylko karty
    Maestro ale i te nie wszystkie bo tylko z ichnich banków.
    Po takich jak opisana przygodach klientów (którzy nie omieszkali wyrazic
    swego niezadowolenia o ile potrafili w miejscowym narzeczu...)
    tamci "zupgradowali" swoj system transakcji i TERAZ przyjmuja inne karty.

    Slawek