  • Data: 2007-03-17 10:37:51
    Temat: Re: Płacenie kartą MasterCard w Zillertal
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 17 Mar 2007 07:53:14 +0000 (UTC), Slavekk napisał(a):

    > Nie wykonales tych czynnosci WTEDY tylko po roku (?)

    Konkluzja tamtej dyskusji była tak oczywista, że w zeszłym roku przed
    wyjazdem nie załadowałem swojego konta MC i nawet nie próbowałem płacić
    kartą.
    Natomiast w tym roku z głupia-frant zapytałem w kasie czy jest możliwość
    płacenia kartą MC i okazało się, że nie ma żadnych przeszkód.

    > Najprawdopodobniej Austriacy uzywali wtedy takiego systemu ktory byl (dla
    > nich) tanszy ale nie byl miedzynarodowy/uniwersalny - chodzily tylko karty
    > Maestro ale i te nie wszystkie bo tylko z ichnich banków.
    > Po takich jak opisana przygodach klientów (którzy nie omieszkali wyrazic
    > swego niezadowolenia o ile potrafili w miejscowym narzeczu...)
    > tamci "zupgradowali" swoj system transakcji i TERAZ przyjmuja inne karty.

    Nie sądzę.
    Oznaczenia na kasach kolejek oraz dostępnych tam materiałach
    informacyjnych nie zmieniły się ani trochę. W dalszym ciągu są te same
    czytniki kart i w dalszym ciągu umieszczone są tam tylko symbole karty
    Maestro. A opinia o braku możliwości płacenia kartami MC była opartu
    właśnie na braku znaczka tej karty na kasach.
    Zwracam uwagę, że swoja kartą MC płaciłem w tamtejszych sklepach już
    kilka lat temu, gdy na polskich grupach dyskusyjnych jeszcze powszechna
    była opinia, że MC nie jest honorowana w Zillertal.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof