eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłacenie niepodpisaną kartą - wczorajsza przygoda:-)Re: Płacenie niepodpisaną kartą - wczorajsza przygoda:-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "MAX" <max_kr(no-spam)@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płacenie niepodpisaną kartą - wczorajsza przygoda:-)
    Date: Sat, 16 Feb 2002 08:49:08 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 34
    Sender: m...@p...onet.pl@as.zetosa.com.pl
    Message-ID: <a4l2t5$4hp$1@news.onet.pl>
    References: <a4ihec$djo$1@news.telbank.pl> <002c01c1b5fd$9263c550$6b00000a@ecard.pl>
    <v...@4...com>
    <s...@4...com> <a4ivro$eir$1@news.tpi.pl>
    <a4jm9e$lk9$1@news.tpi.pl> <a4jnr9$t0q$1@zeus.polsl.gliwice.pl>
    <mZdb8.684469$5G5.5035780@news.chello.at> <a4jrmr$oil$1@news.onet.pl>
    <Dveb8.685265$5G5.5041658@news.chello.at>
    NNTP-Posting-Host: as.zetosa.com.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1013845733 4665 80.85.224.3 (16 Feb 2002 07:48:53 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 16 Feb 2002 07:48:53 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:163625
    [ ukryj nagłówki ]


    "calcium300mg" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    news:Dveb8.685265$5G5.5041658@news.chello.at...
    > "MAX" <max_kr(no-spam)@poczta.onet.pl> wrote in message
    > news:a4jrmr$oil$1@news.onet.pl...
    >
    > > zapewniam Cię, że Polsce też tak jest (tylko że trzeba to za każdym
    razem
    > > tłumaczyć bankowi, a jak nie chce zrozumieć, to przetłumaczy mu sąd)
    >
    > To właśnie miałem na myśli - tylko, kto się będzie zajmował sądzeniem? Jak
    > ktoś ma na to czas, to nie ma pieniędzy, a jak ma kase, to nie ma czasu :)

    Jeżeli jest się konsumentem, to należy zwrócić się do Rzecznika Konsumentów
    (jest w każdym mieście powiatowym)- ten ma na to czas i pieniądze, a
    konsument nie musi nic płacić.

    > Ale słyszałem, że powstał urząd pod nazwą Arbitra Bankowego?

    Tak, tylko trzeba zapłacić za podjęcie sprawy 50 PLN.

    > Bo podejrzewam, że nasze banki w krajach, w których są ich siedziby,
    swoich
    > klientów traktują dużo poważniej.

    Chyba masz rację.


    > Pozdrawiam

    Ja także
    MAX


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1