  • Data: 2010-05-27 21:07:40
    Temat: Re: Placenie pay pass
    Od: Clegan <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Maj, 22:50, MK <m...@i...pl> wrote:

    > Z tego co ja wiem to MC dotowal zakup terminali do PP. Co wiecej koszt
    > utrzymania takiego terminala byl mniejszy niz bez PP.
    Ale sam sobie odpowiedz co jest prostszym rozwiązaniem: wystawienie
    już istniejących terminali czy zakup dodatkowych i zajmowanie miejsca
    na ladzie ? Komu u licha przeszkadza takie rozwiązanie ?

    > A co ma do tego sposob weryfikacji? Przeciagniecie paska trwa znacznie
    > krocej niz wlozenie karty EMV do termianla i czakanie na wymiane
    > informacji miedzy terminalem a karta.
    No i co z tego ? A jeśli będę mistrzem świata w szybkości wyciągania
    portfela z kieszeni (swojej) to zmieni to czas wydawania reszty przez
    kasjerkę ?
    Liczy się całość czasu jaki poświęcam na operację a nie na samo
    włożenie czy przeciągnięcie karty.