  • Data: 2010-05-27 21:37:49
    Temat: Re: Placenie pay pass
    Od: "MD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Nic mi nie trzeba wmawiac. Nie interesuje mnie system >ja jestem
    >uzytkownikiem koncowym i interesuje mnie tylko czas... >A w czasie gdy
    >karta paypass dokonam transakcji to >mikroprocesorowa dopiero poprosi
    >mnie o wklepanie PINu.

    Może nie wyraziłem się jasno - transakcie do np. 100 czy 200zł czy ile tam
    kto chce mogą być bez PINu. Czyli kupuję, sprzedawca wklepuje kwotę, a ja
    tylko wkładam kartę na sekundę czy dwie, albo przeciągam w ułamek sekundy
    czyli system działa szybciej niż PP, a nie wymaga inwestycji.

    >To moze zapoznaj sie z oferta jaka jest dostepna na >rynku. Ja wiem, ze
    >moge sobie kupic karte, ktora pozwoli mi na >weryfikacje za pomoca
    >podpisu albo PIN, tak samo sa karty wymagajace >autoryzacji i takie,
    >ktore nie wymagaja.

    A nie zastanawia Cię dlaczego nie masz możliwości "kupienia" karty, która by
    nie wymagałą pinu ani podpisu, ani nie była kartą PP?

    >A jakie to ma znaczenie jak organizacja doplaca do >instalacji
    >czytnika?

    Jasne, to nie ma znaczenia, bo to płaci wujek z Ameryki... nie bądź
    śmieszny, bo jeszcze uwierzę, że nie wiesz, iż Ty czy ja za to płacimy.

    >Podpis to jest decyzja akceptanta. Nie musi go brac, >podnosi tym tylko
    >swoje ryzyko fraudu.

    Tu się zgodzę, ale wystarczy, aby np. użytkownik deklarował kwotę zwolnienia
    od tej odpowiedzialności - tak jak np. w przypwadku PP jest to 50zł. Po
    prostu deklaruję np. 200zł bez PINu i po problemie.

    Pozdrawiam
    Marcin