  • Data: 2023-09-06 22:48:33
    Temat: Re: Płacenie za granicą.
    Od: Dąbrowski <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie jest, jak piszesz. Ja po prostu czasem to sprawdzam, jak coś
    > dziwnego widzę na wyciągu. Chodzi mi raczej o to, czy gdzieś dane karty
    > nie wyciekły.

    Ze trzy miesiące temu dostałem SMS od Alior z informacją i zapytaniem,
    że na mojej karcie zarejestrowano transakcję na 0 USD w jakimś sklepie
    odzieżowym w New York i czy to ja dokonałem tej transakcji? Odpisałem że
    nie i wtedy zadzwoniła do mnie pani z Alior i powiedziała, że karta
    została zablokowana i mam wystąpić o nową. Po kilku dniach dostałem nową
    kartę. Tamtej poprzedniej używałem w Internecie tylko do płatności na
    Aliexpress i Booking.com. Wyciek musiał więc nastąpić tylko z tych portali.