  • Data: 2003-02-06 07:02:17
    Temat: Re: Placilbym karta...
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości
    news:iras3v09816bds2g356i18ooc2ij12nc6c@4ax.com...
    > Tak

    A jak to wygladalo w praktyce ? Bylo to zwykle TO (czy Pani pytala o CVC2
    ?), czy tez przyjechal Pan z hebelkiem i podczas wreczania pizzy sobie odbil
    dane z karty, a Ty podpisales ? I rozumiem, ze tak czy owak plaskimi to
    raczej sie nie da...

    Chyba juz wiem, co bede mial dzis na obiad... :-)

    Grzegorz

    PS. To niezly patent, bo jak mam ochote na pizze, to w domu zazwyczaj 100 zl
    w jednym papierku i trzeba biegac i rozmieniac.