  • Data: 2010-05-06 10:08:35
    Temat: Re: Platforma rozwiąże wszystkie problemy
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślę, że to nie będzie problem, bo IC i tak ma to gdzieś, w którym
    > miejscu się zatrzyma. Ostatnio jechałem IC i przez 10 minut pani
    > zapowiadała na dworcu, w których sektorach peronu zatrzymują się
    > poszczególne wagony - ludzie się grzecznie ustawili, a tłum był niezły.
    > Ale pociąg postanowił zatrzymać się wcześniej, duuuużo wcześniej, i
    > wszyscy ludzie z bagażami musieli zapieprzać przez peron do właściwego
    > wagonu. Pomijam numerację wagonów, bo ona nigdy rozsądna nie jest i np.
    > wagon nr 17 znajduje się za nr 13, ale przed nr 4.

    Slyszalem, ze niezle zarobili na tych co nie mieli czasu czekac na
    wznowienie lotow z Warszawy. Po tym sporze z Regionalnymi wrocila dyskusja
    nad sensem podzialu PKP na iles firm, ktore dalej trzeba dotowac bo nikt nie
    chce inwestowac ich w modernizacje.

    > Ja w przewozy pasażerskie zwątpiłem i wolę samochód (choć nie popracuję i
    > muszę cackać się za kółkiem), ale liczę że Cargo sie wygrzebie i odetnie
    > od niepotrzebnych obciążeń. No chyba, że znów sprzedamy się Niemcom (DB
    > Schenker ma chrapkę na Cargo, bo wtedy przy jego wielkości cała Europa
    > byłaby jego) lub Rosjanom.

    Nasze Ministerstwo Skarbu nigdy niczego nie sprzeda Niemcom ani Rosjanom.
    Dlatego musimy dokladac do Poczty i wielu innych deficytowych firm.

    Leszek