  • Data: 2009-04-04 13:02:41
    Temat: Re: Płatne hasła papierowe w mBanku
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 4 Apr 2009 14:48:23 +0200, MK wrote:

    > Jestes naiwny jak sie spodziewasz. Podobnie jak kolega, ktory spodziewa sie
    > spadku cen benzyny gdy zostanie obnizony interchange.

    Nie spodziewam się. Po prostu chciałem zasugerować, że Twój argument o tym,
    że klienci korzystający z SMS-ów płacą za tych z papierkami jest lekko bez
    sensu, jeśli sam stwierdzasz, że naiwnością jest liczyć na to, że
    wprowadzenie opłat za hasła papierowe polepszy sytuację klientów mBanku
    (czy to wszystkich, czy tylko tych z SMS-ami).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki