  • Data: 2009-04-04 21:02:03
    Temat: Re: Płatne hasła papierowe w mBanku
    Od: bzdreg <b...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Andrzejewski pisze:

    > Niewygodnych? Odczytanie hasła zajmuje mi kilka sekund (i mam
    > gwarancję, że nie więcej, bo portfel mam w zasięgu ręki). Fakt, nie
    > mają podświetlenia ekranu (a telefon ma) :-)

    Tf można zgubić (dać se (tak, qrna: SE) ukraść), trochę może potrwać
    skołowanie następnego i odtworzenie karty SIM lub zarejestrowanie nowego
    nru w mBanku.

    Papierowe szyfruję w excelu w sposób pozwalający na rozkodowanie w
    pamięci, po czym drukuję w kilku egz., trzymam w necie, w telefonie
    (tak!), w portfelu...

    Mam jeszcze 2 darmowe konta z darmowymi przelewami - w ING (Direct) i w
    Lukasie (Pro).
    A te 5zł przeżyję (10gr/szt). Było już 50gr za przelew i też się żyło.

    --
    Tnx. Regards. Bzd.