  • Data: 2009-04-05 06:24:04
    Temat: Re: Płatne hasła papierowe w mBanku
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota 04 kwiecień 2009 22:21
    (autor MarcinF
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gr8g0f$f8c$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > jesli kody maja sluzyc do zabezpieczenia kanalu internetowego
    > to nie moga byc przesylane przez ten sam kanal

    Dlaczego? Ich wygenerowanie wymagało by autoryzacji hasłem z obecnej listy,
    tak jak przelew. Skoro przelew jest bezpieczny autoryzowany hasłem, to
    takoż samo generowanie listy, no nie?

    Dziury to ja bym szukał w kanale telefonicznym, bo tak ostatnio się
    zastanawiałem, co się dzieje, jak powiedzmy ,,zgubiłem wszystkie listy, a
    hasło do konta zapomniałem''. Czy nie przypadkiem ,,Proszę o nazwisko
    panieńskie matki, wait, odblokowane''. Mam nadzieję, że nie, ale.....

    --
    Tristan