  • Data: 2009-04-05 15:52:58
    Temat: Re: Płatne hasła papierowe w mBanku
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 05 kwiecień 2009 11:49
    (autor MarcinF
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gr9vb0$8p1$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > a zastanawiales sie po co w ogole uzywa sie hasel jednorazowych ?

    No żeby ktoś, kto podejrzy hasło głównie nie mógł se dowolnie przelać gdzieś
    do Peru.

    > login i haslo moze byc przechwycone przez prostego trojana,

    To trzeba nie mieć prostego trojana.

    > jezeli lista mialaby byc przeslana przez kanal internetowy
    > to tez zostanie przechwycona i cale to zabezpeczenie traci sens

    No ale to była odpowiedź na ,,ja sobie przepisuję i trzymam w
    kompie/komórce''.

    --
    Tristan