  • Data: 2009-04-06 04:11:29
    Temat: Re: Płatne hasła papierowe w mBanku
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No jak wiadomo, robi się to codziennnie. :)

    Codziennie nie, ale jak spływały danego dnia to dziesiąt poszło pod rząd. I
    to musiały pójść szybko.

    > No i? Ja nie czepiam się tego argumentu tylko stwierdzenia, że mbank
    > jest do płatności masowych.

    Inaczej myślimy o tzw. płatnościach masowych. Dla Ciebie to miliony operacji
    na koncie (prąd, tpsa itp.), a dla mnie do prowadzenie firmy niekoniecznie
    jednoosobowej. Myślałem o przelewach rzędu 100 operacji naraz i pojęcia nie
    mam jak mogłeś wykoncypować, że chodzi o tpsa, gazownię itp.