eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność KK przy niedziałającym terminalu.Re: Płatność KK przy niedziałającym terminalu.
  • Data: 2005-01-31 16:36:56
    Temat: Re: Płatność KK przy niedziałającym terminalu.
    Od: Tomasz <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    nod wrote:
    >
    >>>jezeli obsluga punktu potrafi poslugiwac sie telefonem i jej sie chce
    >>>(chęć
    >>>jest ważniejza od umiejętności) - to zazwyczaj moze zadzwonic do centrum
    >>>autoryzacji i dokonac autoryzacji telefonicznej, kod ten wraz z nr karty
    >>>wklepuja do terminala i dostaje sie "zwykly" wydruk z tranzakcji, na
    >>>stacji
    >>>bp bylem swiadkiem takiej autoryzacji plaskiej karty (ale nie wiem jaki to
    >>>byl typ-bo nie pytalem)
    >>>
    >>>
    >>
    >>Masz 100% racji, identyczne informacje uzyskałem w Polcardzie. Można tak
    >>zautoryzować wszystkie karty wypukłe i część płaskich.
    >>
    >>pzd
    >>Jarek23
    >>
    >>
    > z własnego doświadczenia wiem, że można uznać za cud dodzwonienie się do
    > CardPoint'u (terminale z BZ WBK) kiedy padną im terminale i nie jest
    > możliwa akceptacja kart; po uzyskaniu połączenia automat komunikuje, że
    > "przepraszamy, w tej chwili nie jest możliwe połączenie z konsultantem,
    > prosimy zadzwonić póżniej, po czym się rozłącza"; poza tym płaskich kart
    > nie można autoryzować głosowo !!!
    >
    > pozdr
    > nod

    Dziwne, bo już 4krotnie autoryzowano tak moje karty...
    Zatem nie znajduję w faktach uzasadnienia dla: "płaskich kart nie można
    autoryzować głosowo"

    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1