eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność KK przy niedziałającym terminalu.Re: Płatność KK przy niedziałającym terminalu.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Tomasz <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność KK przy niedziałającym terminalu.
    Date: Mon, 31 Jan 2005 17:36:56 +0100
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <ctlmrd$pku$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <4...@n...home.net.pl> <ctkp8u$anm$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <41fe0273$1@news.home.net.pl> <ctllmt$fct$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello081018222083.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1107189421 26270 81.18.222.83 (31 Jan 2005 16:37:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 31 Jan 2005 16:37:01 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ctllmt$fct$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (Windows/20041103)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:335254
    [ ukryj nagłówki ]

    nod wrote:
    >
    >>>jezeli obsluga punktu potrafi poslugiwac sie telefonem i jej sie chce
    >>>(chęć
    >>>jest ważniejza od umiejętności) - to zazwyczaj moze zadzwonic do centrum
    >>>autoryzacji i dokonac autoryzacji telefonicznej, kod ten wraz z nr karty
    >>>wklepuja do terminala i dostaje sie "zwykly" wydruk z tranzakcji, na
    >>>stacji
    >>>bp bylem swiadkiem takiej autoryzacji plaskiej karty (ale nie wiem jaki to
    >>>byl typ-bo nie pytalem)
    >>>
    >>>
    >>
    >>Masz 100% racji, identyczne informacje uzyskałem w Polcardzie. Można tak
    >>zautoryzować wszystkie karty wypukłe i część płaskich.
    >>
    >>pzd
    >>Jarek23
    >>
    >>
    > z własnego doświadczenia wiem, że można uznać za cud dodzwonienie się do
    > CardPoint'u (terminale z BZ WBK) kiedy padną im terminale i nie jest
    > możliwa akceptacja kart; po uzyskaniu połączenia automat komunikuje, że
    > "przepraszamy, w tej chwili nie jest możliwe połączenie z konsultantem,
    > prosimy zadzwonić póżniej, po czym się rozłącza"; poza tym płaskich kart
    > nie można autoryzować głosowo !!!
    >
    > pozdr
    > nod

    Dziwne, bo już 4krotnie autoryzowano tak moje karty...
    Zatem nie znajduję w faktach uzasadnienia dla: "płaskich kart nie można
    autoryzować głosowo"

    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1