eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność KK przy niedziałającym terminalu.Re: Płatność KK przy niedziałającym terminalu.
  • Data: 2005-01-31 16:12:02
    Temat: Re: Płatność KK przy niedziałającym terminalu.
    Od: nod <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]











    jezeli obsluga punktu potrafi poslugiwac sie telefonem i jej sie chce
    (chęć
    jest ważniejza od umiejętności) - to zazwyczaj moze zadzwonic do centrum
    autoryzacji i dokonac autoryzacji telefonicznej, kod ten wraz z nr karty
    wklepuja do terminala i dostaje sie "zwykly" wydruk z tranzakcji, na
    stacji
    bp bylem swiadkiem takiej autoryzacji plaskiej karty (ale nie wiem jaki to
    byl typ-bo nie pytalem)



    Masz 100% racji, identyczne informacje uzyskałem w Polcardzie. Można tak
    zautoryzować wszystkie karty wypukłe i część płaskich.

    pzd
    Jarek23


    z własnego doświadczenia wiem, że można uznać za cud dodzwonienie się
    do CardPoint'u (terminale z BZ WBK) kiedy padną im terminale i nie jest
    możliwa akceptacja kart; po uzyskaniu połączenia automat komunikuje, że
    "przepraszamy, w tej chwili nie jest możliwe połączenie z konsultantem,
    prosimy zadzwonić póżniej, po czym się rozłącza"; poza tym płaskich
    kart nie można autoryzować głosowo !!!

    pozdr
    nod


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1