eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność blik i możliwość anulowania transakcji?Re: Płatność blik i możliwość an uloUTF-8?Q?wania transakcji3f?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!newsfeed.xs4all
    .nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com
    !peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność blik i możliwość an uloUTF-8?Q?wania transakcji3f?
    Date: Sun, 16 May 2021 22:44:15 +0200
    Organization: Android device
    References: <5...@g...com><s79q1s$18in$1@gi
    oia.aioe.org>
    <6098e3cd$0$515$65785112@news.neostrada.pl><609944bb$0$553$65785112@news.
    neostrada.pl><f...@g...com><609
    9acc1$0$508$65785112@news.neostrada.pl><609a4f65$0$553$6...@n...neos
    trada.pl>
    <m...@p...waw.pl><609ae7c5$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <60a18003$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: HotdogEd/2.13.5 (Android; Google Android; rv:1) Hotdoged/1616504555000
    HotdogEd/2.13.5
    In-Reply-To: <60a18003$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    Lines: 27
    Message-ID: <60a18424$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 31.60.7.50
    X-Trace: 1621197860 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 25418 31.60.7.50:30293
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2492
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:657123
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello, Zdzichu500.
    On 16.05.2021 22:26 you wrote:

    > Witam W dniu 11.05.2021 o 22:04, Pete pisze:
    >> Eeee, to raczej już nieaktualne. Z tego co kojarzę, to banki się
    >> wypięły na odwołane loty z okazji pandemii. Kazali się dogadywać z
    >> liniami.
    > Ale to jest zupełnie inna sytuacja niż z oszustem. Przecież to rządy
    > zabroniły latać więc wina linii jest tu raczej żadna.

    Mnie jako konsumenta mało to interesuje. Samoloty nie latają, ja nie
    poleciałem, linia dostała subwencję.
    Ciekawe kto tu jest poszkodowany i dlaczego ja mam to finansować?

    > Co innego gdyby taka linia zbankrutowała. Wtedy by była różnica, bo
    > płacąc kartą miałbyś możliwość zgłoszenia reklamacji w banku
    > odzyskania pieniędzy przez chargrback a w przypadku przelewu czy
    > BLIKa pozostaje tylko czekać czy będzie cokolwiek do zwrotu jak
    > reszta wierzycieli.

    Chargeback przysługuje w przypadku gdy usługa nie została zrealizowana.
    Nie ważne czy druga strona zbankrutowała, oszukała czy zapomniała
    zrealizować usługę.


    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1