eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność blik i możliwość anulowania transakcji?Re: Płatność blik i możliwość an ulowania transakcji?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!eternal-september.org!
    reader02.eternal-september.org!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com
    !newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada
    .pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność blik i możliwość an ulowania transakcji?
    References: <5...@g...com>
    <s79q1s$18in$1@gioia.aioe.org>
    <6098e3cd$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <609944bb$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <6099acc1$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <609a4f65$0$553$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <609ae7c5$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 12 May 2021 16:25:30 +0200
    Message-ID: <m...@p...waw.pl>
    Cancel-Lock: sha1:rG3AzQV3K8LU8Up61k2RG7ZksXE=
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 195.187.100.13
    X-Trace: 1620829540 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 558 195.187.100.13:49572
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:657011
    [ ukryj nagłówki ]

    Pete <n...@n...com> writes:

    > Eeee, to raczej już nieaktualne. Z tego co kojarzę, to banki się wypięły
    >
    > na odwołane loty z okazji pandemii.
    > Kazali się dogadywać z liniami.

    To jest podstawa do zgłoszenia i uznania reklamacji, i to, że bank
    "każe" klientowi rozmawiać z linią (co zresztą w procedurze
    reklamacyjnej także powinno wystąpić - chargeback to jest ostateczne
    rozwiązanie) nie oznacza, że ma prawo nie uznać reklamacji jeśli linia
    odmówi rozwiązania problemu.

    Dokładne szczegóły mogą powodować coś odwrotnego, ale generalna zasada
    jest taka, jak napisałem.
    Wiem że niektórzy powoływali się na działanie "siły wyższej"
    (w kontekście COVIDu), ale to co najmniej podejrzane.

    Inną sprawą jest to, że rozwiązania proponowane przez linie mogły/mogą
    być korzystniejsze niż reklamacja w banku.
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1