eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność blik i możliwość anulowania transakcji?Re: Płatność blik i możliwość anulowania transakcji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!news-out.netn
    ews.com!news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlne
    d.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfee
    d.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news
    .neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność blik i możliwość anulowania transakcji
    Date: Tue, 11 May 2021 23:10:47 +0200
    Organization: Android device
    References: <5...@g...com><s79q1s$18in$1@gi
    oia.aioe.org>
    <6098e3cd$0$515$65785112@news.neostrada.pl><609944bb$0$553$65785112@news.
    neostrada.pl><f...@g...com><609
    9acc1$0$508$65785112@news.neostrada.pl><609a4f65$0$553$6...@n...neos
    trada.pl> <609af0bf$0$4958$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: HotdogEd/2.13.5 (Android; Google Android; rv:1) Hotdoged/1616504555000
    HotdogEd/2.13.5
    In-Reply-To: <609af0bf$0$4958$65785112@news.neostrada.pl>
    Lines: 29
    Message-ID: <609af2ee$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 31.0.75.121
    X-Trace: 1620767470 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 510 31.0.75.121:5951
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2689
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:656988
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello, Robert Tomasik.
    On 11.05.2021 23:01 you wrote:

    > W dniu 11.05.2021 o 11:23, Pete pisze:
    >> Próbowałeś, czy tak sobie teoretycznie rozważasz?
    > Ba, nawet wiele razy mi się udało :-)
    >> 1. Na jakiej podstawie bank miałoby komuś zablokować rachunek (po
    >> pół roku na żądanie prokuratora, to prędzej)
    > Art. 33 i kolejne Ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu
    > praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu nakładają na nie
    > obowiązek analizy, zaś art. 106a pkt. 3 Ustawy z dnia 29 sierpnia
    > 1997 r. Prawo bankowe daje podstawę do zablokowania, w razie
    > potwierdzenia podejrzeń. Powód do analizy przepływów na tym
    > konkretnym rachunku daje reklamacja klienta. Natomiast ne jest to
    > miejsce na omawianie szczegółów, albowiem nauczyłbym oszustów czego
    > unikać, by nie spowodować natychmiastowej blokady rachunku :-)
    >> 2. Na reklamację bez fizycznej obecności karty bank odpowie, że
    >> przecież posiadacz zlecił tę płatność, więc o co chodzi?
    > O to chodzi, że międzynarodowe przepisy VISA w takim wypadku
    > przewidują zwrot środków.
    >> W tej sytuacji, to raczej już tylko policja/prokurator. Ale jeśli
    >> konto na słupa, to szukaj wiatru w polu.
    > Widzisz, jak Ty mało wiesz :-)

    Ja jednak się upieram że po tygodniu to szukaj wiatru w polu.


    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1