  • Data: 2009-03-10 00:55:36
    Temat: Re: Platnosc karta, a okazywanie ID ze zdjeciem
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Mar, 18:22, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > Hm... No, ale pani mnie rozumiała bez problemu, a akcent to ja mam jak
    > dziecko w polskiej podstawówce...

    Wymowe to Ty mozesz miec jak dziecko w podstawowce ;), ale zapewne
    masz bardziej zrozumiala dla Amerykanow intonacje niz Czysto-I-
    Wyraznie-Mowiacy-Pilot :) Rezultat koncowy na Twoja korzysc. No i pani
    starsza sympatyczna i amerykanska miala ten luksus, ze widziala Twoja
    twarz kiedy do niej mowiles, a pilot mowil do niej przez glosnik.

    > Zresztą miałem okazję porozmawiać z
    > nią już wcześniej - stała przede mną w kolejne na lotnisku i przeczytała
    > na ekranie informację, że odlot będzie o 21:30. Zapytała mnie co to
    > znaczy 21:30, więc musiałem jej wyjaśnić, że chodzi o 9:30... :-)

    Albo ja to ":" pomiedzy zmylilo, albo nie skojarzyla ze o "military
    time" chodzi. Pewnie zmeczona podroza. :)