eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność kartą tylko powyżej 20 zł.Re: Płatność kartą tylko powyżej 20 zł.
  • Date: Thu, 16 Oct 2008 10:49:35 +0200
    From: Jacek Wojaczyński <k...@p...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.17) Gecko/20080914
    Thunderbird/2.0.0.17 Mnenhy/0.7.5.666
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność kartą tylko powyżej 20 zł.
    References: <4...@n...home.net.pl> <gd6k1f$gtp$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gd6knj$9l0$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <f...@4...com> <4...@n...home.net.pl>
    <gd6pmb$8pk$1@news.dialog.net.pl>
    In-Reply-To: <gd6pmb$8pk$1@news.dialog.net.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 212.122.221.10
    Message-ID: <48f70021$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1224146977 212.122.221.10 (16 Oct 2008 10:49:37 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 22
    X-Authenticated-User: kocurek.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:457976
    [ ukryj nagłówki ]

    Szymon napisał(a):
    >> W sumie racja. Powinno być tu i tu. W ogóle nie rozumiem tego typu
    >> ograniczeń.
    >> Wkurza mnie to i tyle.
    >
    > Zrozumialbys, gdybys spojrzal na sprawe z punktu widzenia sprzedawcy.
    > Prowizja+oplata za polaczenie to realne koszty, a w przypadku marketow
    > spozywczych maraza nie jest wysoka, zatem po prostu nie chca dokladac do
    > interesu.
    > W Kauflandzie 10zl, w carrefour 5zl jest limit.

    ale ja wiem, że sprzedawcy mają jakieś tam prowizje od tego... Chodzi o
    to, że jak już się
    zdecydowali przyjmować płatności kartą to niech przyjmują! A jak ich nie
    stać to niech
    akceptują tylko gotówkę i nie mydlą oczu znakami VISA i Mastercard albo
    wprowadzają
    jakieś dziwne ograniczenia. Takie działania wprowadzają klientów w
    zdezorientowanie
    i irytację.

    Jacek Wojaczyński

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1