eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność kartą w sieci - ponowne pobranieRe: Płatność kartą w sieci - ponowne pobranie
  • Data: 2020-12-17 22:03:40
    Temat: Re: Płatność kartą w sieci - ponowne pobranie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wed, 16 Dec 2020 11:47:35 +0100, w
    <a...@n...neostrada.pl>, Marek <f...@f...com>
    napisał(-a):

    > Jak to się ma do tego głoszonego bezpieczeństwa płatności kartą
    > skoro można robić klientowi takie numery i blokować mu ponownie
    > konto?

    Bo to info dla frajerów wierzących w to.

    Jeżeli przyjdzie "rachunek" to bank obciąży ci kartę nawet jak masz tam MINUS
    MILION zł.
    Tak jak na załączonym obrazku.

    > Po co ta blokada skoro z niej nie pobrano środków?

    Blokada to tylko efekt "zapytania" czy na karcie jest odpowiednia ilość
    środków. Jeżeli nie będzie, to sklep ci nie sprzeda.

    Ale potem "wysyła rachunek" i bank zawsze ci kartę obciąży nieważne czy są na
    niej środki czy nie.

    > Ja nie
    > autoryzowałem tej drugiej transakcji tylko pierwszą więc jakim prawem
    > została pobrana ponownie kwota?

    Nie ma znaczenia. Bank zawsze obciąży.

    > Czy w związku z tym mogę reklamować
    > to drugie pobranie?

    Reklamować zawsze możesz, ale prościej poczekać aż blokada zejdzie po 7 dniach.

    PS. Nie jesteś pierwszym, który wierzy w "bezpieczną kartą" :D

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1