eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność kartą w sieci - ponowne pobranieRe: Płatność kartą w sieci - ponowne pobranie
  • Data: 2020-12-18 10:25:07
    Temat: Re: Płatność kartą w sieci - ponowne pobranie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:kmhntfpaklsq64jo6j5g9ubovshtm7vkfn@4ax.
    com...
    >Wed, 16 Dec 2020 11:47:35 +0100, w
    ><a...@n...neostrada.pl>, Marek
    ><f...@f...com>
    >napisał(-a):

    >> Jak to się ma do tego głoszonego bezpieczeństwa płatności kartą
    >> skoro można robić klientowi takie numery i blokować mu ponownie
    >> konto?

    >Bo to info dla frajerów wierzących w to.

    >Jeżeli przyjdzie "rachunek" to bank obciąży ci kartę nawet jak masz
    >tam MINUS
    >MILION zł.
    >Tak jak na załączonym obrazku.

    Mam jakies dziwne wrazenie, ze nie zawsze.

    Moze po prostu odpowie "brak srodkow/przekroczony limit", moze sa
    jakies rozne poziomy tych "rachunkow", tzn obciazen.

    >> Po co ta blokada skoro z niej nie pobrano środków?
    >Blokada to tylko efekt "zapytania" czy na karcie jest odpowiednia
    >ilość
    >środków. Jeżeli nie będzie, to sklep ci nie sprzeda.

    Sie nazywa blokada nie bez powodu chyba.

    >Ale potem "wysyła rachunek" i bank zawsze ci kartę obciąży nieważne
    >czy są na
    >niej środki czy nie.

    No coz - test do zrobienia we wroclawskim tramwaju - kupic bilet
    karta, wyczyscic konto, kupic drugi bilet karta ...
    Jak pisalem niedawno - czasem im nawet pierwsze nie przechodzi ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1