eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPlatnosc zagraniczna przelewem z kantoru a zwrot towaru.Re: Platnosc zagraniczna przelewem z kantoru a zwrot towaru.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!news.uzoreto.com!n
    ews-out.netnews.com!news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.c
    om!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media
    .com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neost
    rada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <60e6e762$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <scf3gt$ou8$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <60f16a19$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <60f1b587$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <60f30a7a$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Platnosc zagraniczna przelewem z kantoru a zwrot towaru.
    Date: Sun, 18 Jul 2021 12:34:28 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.11.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <60f30a7a$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 17
    Message-ID: <60f403b4$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 185.192.243.253
    X-Trace: 1626604468 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 552 185.192.243.253:64042
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2058
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:657778
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 17.07.2021 o 18:51, ąćęłńóśźż pisze:

    >> pewnie sprzedający nie ma pojęcia, że środki poszły nie z konta
    >> kupującego.
    > "Otrzymaliśmy zwrot na taką kwotę od ..... w dniu ..... niemniej
    > jednak z uwagi na brak danych nie mieliśmy możliwości zaksięgowania
    > tego zwrotu do konkretnej transakcji. Wykonaliśmy przelew zwrotny w
    > dniu .....". Nie widać, czy sklep w polu beneficjenta podał dane
    > kupującego (z zamówienia/rachunku/faktury/danych do wysyłki).

    Jakby zwrócił, to pół biedy. Ale równie dobrze może niezidentyfikowane
    leżeć na ich rachunku. Sklep będzie przekonany, że zwrócił środki.
    Kupujący ich nie otrzyma. Wobec różnic kursowych oraz kosztów
    przewalutowań, to nawet trudno to po kwocie szukać w wyciągu :-)

    --
    Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1