  • Data: 2009-12-30 16:16:22
    Temat: Re: Platnosci all*gro a platnosc karta?
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:uc699i8qacif$.dlg@kojer.kojer...

    > A ja do tego, że sprzedawca twierdzi, że jeszcze kasy nie dostał i nie
    > chce
    > wysłać :). W większości przypadków nie ma problemu i transakcje załatwia
    > się błyskawicznie. No ale pewnie niedługo allegro wprowadzi prowizję i
    > większość nie będzie dawać "Płacę z Allegro".

    ale to tez jest molziwe, szybki przelew np przze kredyt bank polega na tym
    ze platnosci podaja ci kod ktory
    masz wpisac w tytule przelewu ktory sam wykonujesz na ich konto a oni
    wysylaja to do sprzedawcy, kpina z ludzi, bo
    sugeruja ze zostaje natychmiast zrealizowane a tak nie jest, juz raz przze
    platnosci.pl przez KB mi serwer dedykowany zawiesili.