  • 1. Data: 2009-12-29 15:19:46
    Temat: Platnosci all*gro a platnosc karta?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    ostatnio zaskoczyl mnie jeden sprzedawca z ww. serwisu aukcyjnego, otóż
    okazało się, że jak płacę (karta) przez płatności all*gro to otrzymuje
    on całą kwotę, natomiast przy płatności kk w sklepie pobierana jest
    prowizja (co nikogo juz nie dziwi)...

    czyzby w 1. przypadku nie wystepowala prowizja za platnosc kartą?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-12-29 15:23:01
    Temat: Re: Platnosci all*gro a platnosc karta?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    RobertS pisze:
> [...]
    > prowizja (co nikogo juz nie dziwi)...
    >
    > czyzby w 1. przypadku nie wystepowala prowizja za platnosc kartą?

    Z tego co wiem, to nie występuje. Od dość niedawna. Sam jestem
    zaskoczony taką funkcjonalnością.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-12-29 15:28:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Z tego co wiem, to nie występuje. Od dość niedawna. Sam jestem
    > zaskoczony taką funkcjonalnością.

    hmmm czy w takim razie pojawil nam sie nowy sposob na darmowe przelewy z
    dowolnej kk?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-12-29 15:30:14
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2009-12-29 16:23, Liwiusz pisze:

    > Z tego co wiem, to nie występuje. Od dość niedawna. Sam jestem
    > zaskoczony taką funkcjonalnością.

    Bo to nie "Płatności allegro" a "Płacę z allegro" :-)

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 5. Data: 2009-12-29 15:31:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    RobertS pisze:

    > hmmm czy w takim razie pojawil nam sie nowy sposob na darmowe przelewy z
    > dowolnej kk?

    Plus prowizja dla allegro za wystawienie i za sprzedaż. Przy czym
    kwota sprzedaży może być mała, bo po sprzedaży i tak można przelać
    dowolnie wysoką sumę w ramach "kosztów przesyłki".

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-12-29 15:34:24
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Liwiusz" news:hhd6si$362$2@news.onet.pl

    > Z tego co wiem, to nie występuje. Od dość niedawna. Sam jestem
    > zaskoczony taką funkcjonalnością.

    To jest jakaś promocja?
    MC/Visa + banki stały się organizacjami charytatywnymi, które przynajmniej
    na gruncie internetu nie będą pobierać % od transakcji kartowych?

  • 7. Data: 2009-12-29 15:38:19
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    > (co nikogo juz nie dziwi)...
    >
    > czyzby w 1. przypadku nie wystepowala prowizja za platnosc kartą?

    allegro trzyma kase przed wyplata na lokatach przez 3 dni stad niekoniecznie
    traci kase.

  • 8. Data: 2009-12-29 15:48:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 29 Dec 2009 16:31:01 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Plus prowizja dla allegro za wystawienie i za sprzedaż. Przy czym
    > kwota sprzedaży może być mała, bo po sprzedaży i tak można przelać
    > dowolnie wysoką sumę w ramach "kosztów przesyłki".

    No to ja powiem, że niedawno próbowałem to przetestować w praniu. I nie
    wiem czy i jaki algorytm ktoś tam stosuje, ale trzykrotna próba spełzła
    na niczym. Allegro informowało po kilkunastu minutach o odrzuceniu
    transakcji, blokady wisiały przez tydzień.

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 9. Data: 2009-12-29 16:11:04
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 29 Gru, 16:48, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > No to ja powiem, e niedawno pr bowa em to przetestowa w praniu. I nie
    > wiem czy i jaki algorytm kto tam stosuje, ale trzykrotna pr ba spe z a
    > na niczym. Allegro informowa o po kilkunastu minutach o odrzuceniu
    > transakcji, blokady wisia y przez tydzie .

    Ja używam tego regularnie i nigdy nie było problemów.

  • 10. Data: 2009-12-29 16:27:46
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Olgierd" news:pan.2009.12.29.15.48.26@legeartis.org.pl

> [...]
    > na niczym. Allegro informowało po kilkunastu minutach o odrzuceniu
    > transakcji, blokady wisiały przez tydzień.

    Płaciłeś kartą? Podawałeś wszędzie (w formularzach) takie same dane?