    From: "daro" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatności kartami - AUSTRIA
    Date: Sun, 14 Dec 2008 16:06:10 +0100

    > Jeśli nagle robisz transakcje, która nie pasuje do Twojego profilu, to
    > bank ja sprawdza - tak czyni większość banków, nie ma znaczenia kraj.
    > Jesli na przykład nie kupowałbym niczego w sklepach RTV i nagle
    > poszłaby transakcja na kilak tysiecy złotych, to bank do mnie na 95%

    ok, jak kupowałem za wieksza kwotę KK mBanku to zadzwonili. Natomiast nie o
    tym jest temat - nie udało sie zrealizowac płatności czy wypłaty z bankomatu
    czterema róznymi kartami z czterech róznych banków. I tu mam problem - po co
    mi te karty? Teraz już wiem że nie mam po co ich zabierać, tylko gotówka.
    Dobrze że ją miałem bo nie wiem co byłoby gdybym nie miał.