    From: "NetManiak" <a...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatności z bankomatu
    Date: Tue, 23 Jul 2002 22:52:59 +0200

    Użytkownik "adamza" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ahj6qd$45j$1@news.tpi.pl...
    > W związku z tym moje pytanie: jakich haczyków i kiedy mogę być zaskoczony
    ze
    > strony banku Millennium?

    Ja tez sie na ten bank juz niezle wq...
    Kilka razy robilem platnosci z bankomatu, ktory mnie informowal ze platnosc
    zostala przyjeta. Po kilku dniach dostawalem jednak telefon iz platnosc nie
    zostala dokonana z powodu braku srodkow (mimo ze bankomat tego nie
    wykazywal!). Raz nawet telefonu nie dostalem - po kilku dniach sam po
    interwencji w oddziale sie dowiedzialem o powodzie niedojscia do skutku
    mojego przelewu. Nie musze chyba wspominac ze za kazda z tych
    "pierwszorzednych uslug" zaplacilem 2 zl + odsetki za spoznione platnosci...
    Kolejny super numer BIGBG-zlodziei: niedawno sie pofatygowalem i
    przegladnelem dokladnie historie rachunku. I co znalazlem? kilka kwiatkow...
    pobrane 2x15 zl za wymiane kart z BigBG na Millenium (ponoc mialo byc za
    darmo). Co gorsza - nikt z banku mnie nie poiformowal iz karty sa do
    odebrania... Dowiedzialem sie o tym dopiero z historii rachunku. Jeszcze w
    historii znalazlem sciagniete 20 zl prowizji, tylko ze... nie wiem za co -
    brak jakichkolwiek dodatkowych informacji, czy tez jakiejs operacji
    finansowej w danym dniu...
    No i na koniec, by dopelnic czare goryczy... z historii rachunku sie
    dowiedzialem ze zlecenie stale kosztuje.... 4ZL!!!! a jeszcze z 2 mies temu
    kosztowalo 1 ZL. Chyba kogos poj...o . Definitywnie odchodze z tego banku po
    10 latach. Przez ten czas bylem pierw bardzo zadowolony (niskie prowizje,
    duzo bankomatow za darmo), a teraz jestem juz zbyt zniesmaczony (prowizje z
    sufitu, tragiczna jakosc uslug - vide przelewy w bankomacie). Na szczescie
    dostalem juz decyzje na linie kredytowa w M-Banku (z limitem wyzszym niz w
    bigbg), wiec adios podupadajacy trupie! Radze wszystkim zrobic to samo...
    Juz kilka lat wczesniej wycofalem swe konto firmowe z tego badziewia, i cale
    szczescie bo krotko po mojej rezygnacji, koledzy dostali "mala" podwyzke za
    prowadzenie konta z 25 na 100 zl... A mnie dzis calosc obslugi konta
    kosztuje kilkanascie zl, przy braku chodzenia do banku, stania w kolejkach i
    tlumaczenia sie z tytulu przelewu (w big-bg kilka razy nie chciano mi
    przelewow wykonac...)

    Adam K.