  • Data: 2002-09-30 15:44:34
    Temat: Re: Plus dla City
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kazimierz Trzaskowski wrote:

    > sie dobrze. A ja bylem swiadkiem jak skarcony przez moja znajoma
    > przez telefon operator CityBanku przyjal reprymende z pokora i
    > obiecal, ze nigdy wiecej nie bedzie juz dzwonil do wlascicielki karty
    > do domu jesli zauwazy, ze jakies transakcje jej karta sa realizowane
    > po za granicami Stanow...

    Taaa... obiecywac to on sobie moze. Rozmowy generuje automat i nie da sie
    tego wylaczyc.
    Tez mialem takie przypadki, tym razem ja bylem w domu znajomej w USA i tam
    dzwonili. Za kazdym razem tlumaczylem, ze jest w Europie i wszystko OK i
    zeby tu nie dzwonili, bo jej tu nie ma.Ale sie nie dalo. Co lepsze, automat
    po kilku telefonach w ludzkich porach, kiedy "nie zastal" wlasciciela karty,
    zaczal wydzwaniac np. w srodku nocy.