  • Data: 2003-09-01 19:58:40
    Temat: Re: Po co w zasadzie Visa Gold?
    Od: "Rafal Urbanelis" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Phink" <p...@N...pl> wrote in message
    news:bivbbi$efp$1@nemesis.news.tpi.pl...

    wszyscy sie smieja z goldow, troche racji maja, ale nie patrza poza wlasny
    czubek nosa.
    zalety golda dla mnie to:
    -wiekszy limit kredytu
    -jest duzo lepsze ubezpieczenie karty (nie mowie o podroznym tylko o
    wiekszych limitach)
    -duplikat jest za darmo. (z czego zmierzam skorzystac po wejsciu w zycie
    ustawy o kartach w pazdzierniku)
    -w awaryjnych sytuacjach np. utraty karty poza granicami PL masz dostep do
    gotowki
    -bodajze jest ubezpieczenie zdrowotne (jak sobie jedziesz prywatnie za
    granice np. na narty nie musisz kupowac dodatkowego ubezpieczenia - ja
    akurat z tego nie korzystam, ale uwazam ze to akurat bardzo wygodne)

    osobiscie prestiz mam gdzies. zreszta i tak niewiele place Goldem, a przede
    wszystkim plaskimi kartami: EC i Electron.
    poniewaz jednak wiekszosc czasu spedzam poza granicami naszego kraju chodzi
    mi o zwykle poczucie bezpieczenstwa.

    pozdrawiam,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

    ps. zreszta poza granicami PL gold to nic szczegolnego. wiekszosc bankow Ci
    zaproponuje Golda jesli masz konto z regularnymi wplywami powyzej ok. 6
    miesiecy. prestiz Golda jest porownywalny z prestizem posiadania komorki.