  • Data: 2003-09-01 19:56:48
    Temat: Re: Po co w zasadzie Visa Gold?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@w...pl (NETborg) i inni write:

    Ten limit to nie jest limit kredytowy, bo to przeciez karta bez odroczonej
    platnosci. To jest limit dla bezpieczenstwa uzytkownika (albo banku,
    ktory mialby odpowiadac za fraudy), w innych bankach mozna sobie samemu
    ustawic te limity, albo w ogole z nich zrezygnowac - takze na takich
    kartach jak VE albo MCE, nie tylko na offlinowych.

    Wiec to zadna łaska jest, miec wiekszy limit wydawania wlasnych pieniedzy.

    > Właśnie o ten "prestiż" chodzi !
    > VC Gold powinni dostawać tylko VIPy danego banku. Płacąc taką kartą np w
    > hotelu, czy restauracji - obsługa od razu wie z kim ma doczynienia (ta
    > trochę obeznana).

    Taaak. Oni to wiedza z kim maja do czynienia jak dostana $10 napiwku.
    Gotowka najlepiej. Jakakolwiek karta ma sie do tego nijak. Jeszcze nie
    widzialem, by kelnerzy otwierali dzwi placacym zlotymi kartami, a dajacym
    napiwki (nawet duzo nizsze) - bardzo czesto.

    Byc moze w niektorych sytuacjach taka karta moze potwierdzac wiarygodnosc
    osobnika, ale nie ma to wiekszego/czestszego znaczenia w praktyce.

    Normalnie karty Gold (ale np. charge) po prostu maja wiekszy limit,
    tyle ze to jest odroczona platnosc = jakas tam ocena zdolnosci
    kredytowych klienta oraz miara zaufania banku do niego.

    > Typowy produkt dla osób mających wysokie mniemanie o sobie. Te darmowe
    > produkty typu ubezpieczenie itp. to tylko mało znaczący ozdobnik.... głownie
    > chodzi o prestiż !

    Bzdura. Glownie chodzi o to, ze to jedyna karta offlinowa w mBanku, ktora
    mozna uzyskac bez zadnych wiekszych formalnosci.
    A to, ze ona kosztuje 250 zl... chyba slyszales o cenach zaporowych?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH