  • Data: 2011-04-06 08:16:29
    Temat: Re: Po owocach ich poznacie
    Od: root <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Kwi, 08:54, totus <t...@p...onet.pl> wrote:

    > root dlaczego nazywasz podatek sk adka? Wbrew Twojej interpretacji pob r
    > tych kwot podlega prawu podatkowemu. Dlaczego ja mam pieni dze przeznaczone
    > do ZUS nazywa sk adk skoro pob r podlega prawu podatkowemu? Znasz jaki
    > podatek, kt rego pob r nie podlega prawu o poborze podatk w? A mo e znasz
    > jak inn sk adk poza t do ZUS, kt ra podlega prawu o poborze podatk w?
    > Pieni dze wp acane do ZUS maja wszystkie w a ciwo ci podatku poza nazw .
    > Znajd jak r nic miedzy pieni dzmi p aconymi pod tytu em zaliczka na
    > podatek od dochod w osobistych i pieni dzmi p aconymi pod tytu em sk adka
> [...]

    Dlatego, ze placenie skladki do ZUS podlega innym przepisom niz
    placenie podatkow, jest wydatkiem o scisle zdefiniowanym.
    Przedstawiasz warunki konieczne na to zeby jakas dowolna skladke
    nazwac podatkiem ale to nie sa warunki wystarczajace. Wystarczajacy
    warunek jest jeden - regulowanie tego skladkowego obowiazku przez
    ustawe o podatku dochodowym osób fizycznych i zwiazana z tym inna
    klasyfikacja tych pieniedzy w budzecie panstwa. Jest w tej ustawie cos
    na ten temat?
    Dlaczego nie szanujesz prawa? Nie szanujac go dopuszczasz do jego
    lamania przez kazdego w tym przez wladze. Jesli nie szanujesz swoich
    pieniedzy - ktore mozesz sobie nazwac podatkiem, to szanuj
    przynajmniej siebie. Twierdzenie ze prawo zostalo stworzone ot tak
    sobie "dla jaj" to podejscie ucznia klasy V szkoły podstawowej do
    regulaminu uczniowskiego.