  • Data: 2011-04-07 20:08:07
    Temat: Re: Po owocach ich poznacie
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    news:1x1re8jjbchwz$.1i65i0plwkbx2.dlg@40tude.net...

    > O tym wlasnie mowie. Nowy student politechniki nie wie co to pochodna
    > funkcji. Naprawdę.

    Szczerze powiem że nie mogę uwierzyć.
    Muszę to potwierdzić.
    1wsza pochodna wydaje mi się czymś na poziomie 2-3 liceum, więc dopytam bo
    po prostu nie wiem i jestem w szoku

    Ale......

    Moja siostra była nauczycielką polskiego.
    Jedno z jej dzieci jest 2 kl. SP, drugie w przedszkolu.

    W przedszkolach, jak twierdzi, maja rygorystczny zakaz nauczania dzieci
    pisma.
    Czytania i pisania.
    Wysyłane są kontrole, które analizują ściany sal przedszkolnych czy tam
    przypadkiem jakiś debil czegoś nie napisał.
    Albo nie powiesił liter.

    Czy to prawda? Ma ktoś bieżące doświadczenie z wychowaniem przedszkolnym?

    Wierzę swojej siostrze, ale na własne oczy tego nie widziałem.
    (reguła totusa)

    ?