    Date: Fri, 08 Apr 2011 14:08:58 +0200
    From: "\\n" <n...@m...xy>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Po owocach ich poznacie
    <inkg8n$aan$1@inews.gazeta.pl>
    <63sa1w4rhg2j.kc4ri5om2rkm$.dlg@40tude.net> <inl41d$rcd$1@news.onet.pl>
    <1x1re8jjbchwz$.1i65i0plwkbx2.dlg@40tude.net> <inl5ja$2om$1@news.onet.pl>

    W dniu 07-04-2011 22:08, skippy pisze:

    > Szczerze powiem że nie mogę uwierzyć.
    > Muszę to potwierdzić.
    > 1wsza pochodna wydaje mi się czymś na poziomie 2-3 liceum, więc dopytam
    > bo po prostu nie wiem i jestem w szoku
    >
    > Ale......
    >
    > Moja siostra była nauczycielką polskiego.
    > Jedno z jej dzieci jest 2 kl. SP, drugie w przedszkolu.
    >
    > W przedszkolach, jak twierdzi, maja rygorystczny zakaz nauczania dzieci
    > pisma.
    > Czytania i pisania.
    > Wysyłane są kontrole, które analizują ściany sal przedszkolnych czy tam
    > przypadkiem jakiś debil czegoś nie napisał.
> [...]

    Czy chodzą inspekcje robotniczo-chłopskie nie wiem ale że w zeszyciku do
    zerówki są wyłącznie kolorowanki, wycinanki i jakieś szlaczki mające
    rzekomo przyzwyczajać rękę do pisania literek to prawda. Niektóre
    "zadania" są takie jakie moja córka robiła jak miała trzy latka. Sama
    robiła. Nie jestem za dwoma językami od przedszkola i tym podobnymi
    wyścigami szczurów ale niestety dziecko trochę czas traci.
    Może i jest jakiś zakaz bo od początku tej "reformy" w obiegu jest
    dowcip o "tajnych kompletach" w zerówkach.

    --
    Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
    że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.