  • Data: 2009-01-20 06:42:46
    Temat: Re: Początkujący na giełdzie
    Od: KonKomp <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Rzewuski wrote:
    > Szczerze?
    > Miałem taki zamiar, ale zrezygnowałem jak przeczytałem, że muszę w ciągu
    > 10 dni
    > zakupić walory, więc obecnie jeszcze się wstrzymałem...

    Jak chcesz mieć bezpłatny rachunek maklerski, raz kupić papiery to
    możesz sobie założyć taki w mBanku. Ma on mniej opcji od BOS, ale na
    początek w zupełności wystarcza. Jak tylko chcesz wrzucić kasę w jedną
    ze spółek i zapomnieć na jakiś czas to jak najbardziej mogę polecić.

    Pytałeś o BOŚ, więc odpowiedzi były o BOŚ ;-)

    Pozdrawiam
    Konki