  • Data: 2009-12-31 09:07:15
    Temat: Re: Pocztowy i nowa TOiP
    Od: Josh01 <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Gru, 09:23, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Trudno wyczuc.
    > Mozliwe, ze wlasnie opracowali ja na podstawie statystyki .
    >
    > Jest wiele miejscowosci gdzie brak jakichkolwiek bankomatow.

    W sumie to Pocztowy w nowej TOiP bardzo "zadbał" o zagospodarowanie
    placówek pocztowych przez posiadaczy konta Nestor.

    Wyobraźcie sobie, że przelew jednorazowy zlecony w placówce pocztowej
    lub bankowej to koszt.... 0 zł, natomiast przelew zlecony przez
    konsultanta - telefonicznie to 4 zł.

    Jakiś nowy trend w bankowości - zachęcanie do korzystania z obsługi w
    oddziałach?

    Statystyki? ;)