  • Data: 2010-01-06 18:53:51
    Temat: Re: Pocztowy i nowa TOiP
    Od: Michal_Ko <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Josh01 pisze:
    > Proponuje otworzyc osobny wątek dotyczący różnic w zarządzaniu
    > finansami przy użyciu KK oraz k.debtowej lub kredytu w koncie/kredytu
    > odnawialnego.

    A co za różnica? Czyżbyś się tutaj wbijał z jakiegoś tfu tfu webowego
    forum [ nie chce mi się do source wiadomości spoglądać] ? To jest
    USENET, grupa dyskusyjna i cały jej urok w tym, że w jednym wątku można
    poruszać wieeele tematów :)

    Nie ma tutaj "moderatora" i nie można "skasować" :D

    > Wątek dotyczy nowej TOiP Banku Pocztowego. Ten bank nie oferuje KK, a
    > zatem dyskusja o KK w tym konkretnym wątku jest nie na temat.

    Ale jak najbardziej na temat grupy i od biedy też na temat tego,
    dlaczego ewentualni użytkownicy kart debetowych ww banku nie są
    "archaiczni" :D

    --
    Michał