  • Data: 2010-01-18 08:35:08
    Temat: Re: Pocztowy - zmylkoobsluga
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Sty, 09:16, "Sinus" <s...@g...pl> wrote:

    > Z tego co ustalilem na infolinii, to srodki wplacone na Poczcie sa widoczne
    > dopiero w kolejnym dniu po wplacie.

    Wplacilem w sobote
    Dzis jest poniedzialek

    Jak wyglada sytuacja, jesli wplacasz i ustawiasz zlecenie przyszle na
    jutrzejszy dzien? Srodki pojawiaja sie na koncie i wychodza pierwsza
    sesja?

    Tak jako uwaga - bardzo mi sie nie podoba, ze jest mozliwosc edycji
    zalozonego odbiorcy, bez koniecznosci potwoerdzania tego kodem z
    listy.
    Praktycznie wypada sprawdzac zgodnosc konta odbiorcy za kazdym razem,
    gdy chce sie zrobic przelewzeby miec pewnosc, ze nie zostalo
    przeedytowane.
    zakladanie nowego rowniez nie wymaga potwierdzen.