  • Data: 2009-07-25 13:22:42
    Temat: Re: Podarunki mBanku -- 60 minut (na godzinę?)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" h47ua2$dgn$...@i...gazeta.pl

    > Pytam o to, czy to stabilna sytuacja. Czy nie będzie tak, że interes się
    > zwinie za rok czy pół roku i zostanę bez numeru. Numer mam śliczny, bo
    > na klawiaturze telefonu wystarczy napisać 'moj eneuel' i ósz jest mój
    > numer telefonu -- 665 363835. :) Nie chcę tego numeru stracić. :)

    Kiedyś nawet umieszczałem ten numer w nagłówkach postów (także współrzędne
    GPS mieszkania tam umieszczałem) aby ułatwić potencjalnej narzeczonej dotarcie
    do mego serca... ;) Teraz wracam z numerem do nagłówka a post ów ślę, aby sprawdzić,
    czy jest OK. Wiem, że to nie grupa do testowania, ale nie potrafię słać na grupę
    typu pl.test -- jestem początkującym internautą i proszę o wybaczenie. :)

    Współrzędne GPS postaram się lokować dyndamicznie (czy jak się to pisze)
    do nagłówków, aby można było sprawdzić, z jakiego miejsca na Ziemi (GPS
    chyba nie sięga poza Ziemię, choć do kilkunastu kilometrów sięga npm) ślę
    swoje (bo to moje) posty...

    A jak będę miał należne mi dobra, napisze własne programy do m@ilowania. :)

    Imię Eneuel pochodzi od imienia Emmanuel i jest o tym wzmianka
    na pl.rec.ascii-art przed wielu laty, około roku jubileuszowego.

    Na wszelki wypadek -- może mi popierdoliło się w głowie, ale ja od Kościoła
    nic nie dostałem, a Kościół ode mnie bardzo dużo. :) Zostawiam to pod rozwagę
    tym kąsaczom, :) którzy służą Kościołowi i kąsają, choć nie wiedzą o tym,że mam
    Offf... No dobra -- może i coś poplątałem z tym Offff i Rajdami, ale co ja na to
    poradzę, że zamiast defensywnego używania Off (do którego jest przecież stworzony)
    używam go w ofensywie i patrzę z upodobaniem, jak w cierpieniach nieopisanych schodzą
    z tego świta różne owady... Może i kupię Rajd... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'