  • 1. Data: 2009-07-22 08:47:55
    Temat: Podarunki mBanku -- 60 minut (na godzinę?)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Podarunki mBanku -- 60 minut (na godzinę?)

    Może ktoś mi w skrócie napisać, jak skorzystać z mBankowych 60 minut gadanego?
    Mam abonament w Plusie -- 10 złotych za miesiąc, w tym 15 minut wliczonych.
    Co mam uczynić, aby skorzystać z tych darowanych 60? Czy po przejściu do
    mBanku będę płacił jakiś abonament? Czy jest groźba utratą numeru?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2009-07-22 11:01:50
    Temat: Re: Podarunki mBanku -- 60 minut (na godzinę?)
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

> [...]
    > Co mam uczynić, aby skorzystać z tych darowanych 60? Czy po przejściu do
    > mBanku będę płacił jakiś abonament? Czy jest groźba utratą numeru?

    W dużym skrócie: http://tinyurl.com/nl6ttd :)

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 3. Data: 2009-07-22 11:15:05
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    bzdura

    nic konkretnego nie wniosłeś do dyskusji

    poza tym nic się z tych stron nie można sensownego dowiedziec - poza tym że
    kup startrer przenieś numer

    poza tym jak ktoś pyta na grupie to pyta osób które z niego korzystają i znają
    rózne myki i haczyki

    aż taki tępy jesteś -

  • 4. Data: 2009-07-22 11:25:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    w...@g...SKASUJ-TO.pl h46sbp$cdc$...@i...gazeta.pl

    > nic konkretnego nie wniosłeś do dyskusji

    Ale popisał się formą. :)

    > poza tym nic się z tych stron nie można sensownego
    > dowiedziec - poza tym że kup startrer przenieś numer

    :)

    > poza tym jak ktoś pyta na grupie to pyta osób które
    > z niego korzystają i znają rózne myki i haczyki

    Dokładnie tak!!!

    > aż taki tępy jesteś -

    Tępy nie, ale ,,zapomniał'' o tym, że miał swoim doświadczeniem
    pomóc, nie zaś przeszkodzić swoja ,,elokwencją''. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2009-07-22 12:49:37
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    > poza tym nic się z tych stron nie można sensownego dowiedziec - poza tym że
    > kup startrer przenieś numer

    Ja wywnioskowałem z nich całkiem sporo.
    Te 2 okienka odpowiadają na większość pytań wątkotwórcy: jak skorzystać z 60
    minut - odp.: "kup starter" albo "przenieś numer".
    Czy grozi utrata numeru - odp.: "przenieś numer" ergo utrata nie grozi.

    > poza tym jak ktoś pyta na grupie to pyta osób które z niego korzystają i
    znają
    > rózne myki i haczyki
    > aż taki tępy jesteś -

    Na pewno nie taki ostry jak ty. Jednak w dalszym ciągu uważam, że przed
    zadaniem pytania warto najpierw sprawdzić google i wątki chociażby z
    poprzedniego tygodnia.

    Pozdrawiam i życzę więcej dystansu do otaczającej rzeczywistości

    scholastyk

  • 6. Data: 2009-07-22 20:54:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "scholastyk" 0...@n...onet.pl

> [...]
    > skorzystać z 60 minut - odp.: "kup starter" albo "przenieś
    > numer". Czy grozi utrata numeru - odp.: "przenieś numer"

    Pytam o to, czy to stabilna sytuacja. Czy nie będzie tak, że interes się
    zwinie za rok czy pół roku i zostanę bez numeru. Numer mam śliczny, bo
    na klawiaturze telefonu wystarczy napisać 'moj eneuel' i ósz jest mój
    numer telefonu -- 665 363835. :) Nie chcę tego numeru stracić. :)

    Przygotowałem ten numer mojej ewentualnej ukochanej, aby było jej
    łatwiej do mnie zadzwonić. :) Niestety na razie nie wolno mi żadnej
    dziewczyny zmuszać do dzwonienia do mnie... Mogę jedynie zmusić do
    wystukania numeru, ale później, zanim się do mnie dodzwoni, muszą
    dać EN (ewentualnej narzeczonej) wolną rękę i pozwolić jej na jej
    wolny wybór, na podjęcie przez nią jej własnej, wolnej decyzji...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2009-07-23 06:42:48
    Od: Paweł <p...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
> [...]
    > Co mam uczynić, aby skorzystać z tych darowanych 60? Czy po przejściu do
    > mBanku będę płacił jakiś abonament? Czy jest groźba utratą numeru?

    Możesz sprzedać

  • 8. Data: 2009-07-23 09:53:10
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Możesz sprzedać

    Ja chętnie sprzedam swoje 60 min za powiedzmy 5 PLN.
    Jest ktoś zainteresowany??

  • 9. Data: 2009-07-23 12:11:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Włodziu" 1...@d...icnet

    > Ja chętnie sprzedam swoje 60 min za powiedzmy 5 PLN.
    > Jest ktoś zainteresowany??

    Nie ma. Ja mogę sprzedać za 3 złote. :)

    (i tak mi za dużo kwadransa, który mam w Plusie;
    na dodatek nie mam zbyt na Kerfurowe minuty)

    Mam dla Ciebie lepszą propozycję. :)
    Szczegóły w tym wątku:

    "Eneuel Leszek Ciszewski" h45ecl$nvs$...@i...gazeta.pl

    ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Jeszcze niecała godzina na Mille i jego aukcje. :)
    Licytacja trwa długo -- nawet do 7 minut... :)
    Zysk marny, bo kilka złotych, ale dla mnie to sporo. Teraz
    potrzebny ktoś, kto będzie mnie przeklinał, życząc mi, abym
    stracił wszystkie swoje pieniądze -- Bóg wysłucha poprzez
    zabranie pieniędzy z ROR w Mille na lokaty aukcyjne...
    Tylko, żeby cholera jasna (przepraszam) jakaś litościwość
    nie sprawiła znowu, że tylko 2/3 stracę... ;) Wszystko, to
    wszystko!!! Aby było jasne (jeśli ktoś przeczyta wskazany
    wątek) policja już pokryła :) koszt wystawionego mi miesiąc
    temu mandatu karnego. :) I tak ma być -- nie ja powinienem
    płacić za takie mandaty, ale Policja Państwowa. :) Aby było
    jasne -- pertraktacje były bezkrwawe, choć nie twierdzę, że
    obyło się bez wyrywania zębów... ;) Pozdrawiam policjantów
    z Rajgrodu, którzy wystawili mi przed miesiącem mandat karny
    za przekroczenie szybkości. :)

  • 10. Data: 2009-07-23 13:30:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" h49k1j$p2p$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > Tylko, żeby cholera jasna (przepraszam) jakaś litościwość
    > nie sprawiła znowu, że tylko 2/3 stracę... ;) Wszystko, to

    Nic nie straciłem... Litość coraz większa... Co za czasy... No, nic...
    Jakoś to będzie... Idę na zakupy... 2 lata temu w Auchan za koszule
    z krótkim rękawem pod koniec lata płaciłem 19.90 złych, uważając, że
    to tanio. Wczoraj za krótki rękaw z bawełny, ale bez guzika w kieszeni,
    za to z guzikami w kołnierzyku 19.90 złych to dla mnie za dużo... Może
    dziś Real będzie miał koszule bawełniane po 5 złotych... Z gazetki
    promocyjnej wynika, że tak.... Przy tych cenach przegrana w aukcjach
    jest jak masakra... Tyle koszul bym miał... ;) Inna sprawa, że już
    i tak nie mam gdzie ich trzymać, a na dodatek w Auchan kupiłem
    w poniedziałek 4 sztuki z krótkim rękawem po niecałe 15 złotych
    za sztukę... Drogo, pomyślałem, ale czy zawsze trzeba kupować
    koszule po 5 złotych? :) Jak na złość w numeracji nie było pomyłki,
    a że kupiłem na wszelki wypadek trochę za duże, więc są za duże naprawdę...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'