  • Data: 2007-12-02 19:06:46
    Temat: Re: Podatek belki/zniesienie/pełne czy "częściowe" ?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisał(a) w wiadomości: ...
    >Załóżmy że go zniosą w 2009. Ma ktoś jakieś info, czy dla fundu kupionego
    >teraz, a umorzonego po zniesieniu belki, trzeba będzie go płacić, czy nie...
    >Czy zrobią to bardziej niekorzystnie, że dopiero dla fundów zakupionych po
    >zniesieniu...

    Ależ optymiści, że zniosą. Ale jeżeli, to zależy co
    -zapisze projektodawca
    -zmienią w komisji sejmowej
    -zmienią tuż przed głosowaniem na sali plenarnej (to zwykle najgłupsze rzeczy)
    -co zmieni Senat
    -co na Sejm
    -jest jeszcze ew. veto Prezydenta, obecnie trudne do odrzucenia

    Po tym wszystkim nawet projektodawca nie rozpozna projektu i może nie
    wiedzieć jak zinterpretować to co powstało, tym bardziej urzędy skarbowe.
    A podstawowe możliwości są jak pisałem w wątku "Belka + lokata + 2009"
    Tyle, że do funduszy niełatwo zastosować ostanią opcję...

    Arek