  • Data: 2002-09-13 21:44:35
    Temat: Re: Podawanie karty ;-)
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek D" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:alstqq$eos$1@news.tpi.pl...
    > Zupełnie inna sprawa to to o co chyba chodzi Jarkowi. Czyli 'rzucanie':
    czy
    > to kartą czy gotówką. Dla mnie to po prostu chamstwo i brak szacunku dla
    > człowieka który siedzi w kasie.

    IMHO to jednak skrajne przypadki - no chyba, że w Warszawie? To by jakoś
    pasowało. To co tam się dzieje na drogach przechodzi ludzkie pojęcie.

    > Aha, jeżeli podaje się kartę do reki, jest jeszcze dobra okazja aby
    spojrzeć
    > na kasjera i się uśmiechnąć. Często można liczyć na wzajemność. Nie wiem
    jak
    > Was, ale mnie uśmiechnięta twarz nawet obcego człowieka ładuje pozytywnie.
    > Wydaje mi się że osobę siedzącą w kasie też.

    Powinno się już zacząć od uśmiechniętego Dzień dobry przy podejściu do
    kasowania :-))) Kasjerkom też jest wtedy milej, bo nie każdy im odpowiada na
    ich Dzień dobry.

    K. Kowalski