  • Data: 2007-06-21 08:10:02
    Temat: Re: Podnoszenie limitu KK w Citi
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powiem szczerze ze gdybym musial
    > sie dzis starac o karte BZWBK i wiedzial o tym zrezygnowalbym na starcie nie
    > lubie bankow ktore majac call center za kazda pierdola kaza isc do oddzialu.

    W BZWBK si troch zmieni o na korzy je eli chodzi o staranie si o
    kart kredytow , natomiast w dalszym ci gu podnie limit mo na
    dopiero po 6 miesi cach u ytkowania karty.
    W moim przypadku wnioskowa em w BZWBK o limit ni szy ni wynika z
    wylicze moich zdolno ci kredytowych. Przy podpisywaniu umowy nie
    mo na by o zmieni w umowie limitu na wy szy, ale jak mi powiedzia a
    pani w banku, za wiadczenie o dochodach mo na u y drugi raz (w ramach
    30 dni wa no ci za wiadczenia) i z o y wniosek o drug kart .