  • Data: 2007-06-21 07:50:49
    Temat: Re: Podnoszenie limitu KK w Citi
    Od: "xviper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:f5c2ub$f6i$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > [...]
    >
    > Jaki jest sens posiadania kilku kart z wysokim limitem?

    juz ktos odpowiedzial - karty kredytowe sa w roznych celach, jedna do
    zakupow w Polsce bo ma znizki, inna do przelewow bo sa traktowane jako
    transakcje bezgotowkowe a jeszcze inna do zakupow za granica bo ma dobre
    przeliczniki kursow. Ostatnio banki chyba chetniej podnosza limity osobom
    pewnym, mbank mi podniosl na telefon (z ich strony) bez zadnych papierow,
    widze ze Citi tez to praktykuje wiec chyba tez mi podniosa jedynym problemem
    jest dla mnie BZWBK bo nawet telefon do nich nie pomaga i trzeba przyjsc do
    oddzialu ze swistkami zaswiadczen. Pytanie mozna by zadac dlaczego taki bank
    nie chce podniesc limitow nawet najlepszemu klientowi przez telefon i wymaga
    zaswiadczen wycieczek i stania w kolejce ? Powiem szczerze ze gdybym musial
    sie dzis starac o karte BZWBK i wiedzial o tym zrezygnowalbym na starcie nie
    lubie bankow ktore majac call center za kazda pierdola kaza isc do oddzialu.